Draai je apparaat
Draai je apparaat

Kantoorklachtenregeling

1. begripsbepalingen

In deze kantoorklachtenregeling wordt verstaan onder:
– klacht: iedere schriftelijke uiting van ongenoegen van of namens de cliënt(e) jegens de advocaat of de onder diens verantwoordelijkheid werkzame personen over de totstandkoming en de uitvoering van een overeenkomst van opdracht, de kwaliteit van de dienstverlening of de hoogte van de declaratie, niet zijnde een klacht als bedoeld in paragraaf 4 van de Advocatenwet;
– klager: de cliënt of diens vertegenwoordiger die een klacht kenbaar maakt;
– klachtenfunctionaris: de advocaat die is belast met de afhandeling van de klacht;

2. toepassingsbereik

1. Deze kantoorklachtenregeling is van toepassing op iedere overeenkomst van opdracht tussen Letselschade Advocaat Amsterdam en de cliënt(e).
2. Iedere advocaat van Letselschade Advocaat Amsterdam draagt zorg voor klachtafhandeling conform de kantoorklachentregeling.

3. doelstellingen

a. het vastleggen van een procedure om klachten van cliënten binnen een redelijke termijn op een
constructieve wijze af te handelen;
b. het vastleggen van een procedure om de oorzaken van klachten van cliënten vast te stellen;
c. behoud en verbetering van bestaande relaties door middel van goede klachtenbehandeling;
d. verbetering van de kwaliteit van de dienstverlening met behulp van klachtbehandeling en klachtanalyse.

4. informatie bij aanvang dienstverlening

1. Deze kantoorklachtenregeling is openbaar gemaakt. De advocaat wijst de cliënt(e) voor het aangaan van de overeenkomst van opdracht erop dat het kantoor een kantoorklachtenregeling hanteert en dat deze van toepassing is op de dienstverlening.
2. Letselschade Advocaat Amsterdam heeft in de algemene voorwaarden opgenomen bij welke onafhankelijke partij of instantie een klacht die na behandeling niet is opgelost, kan worden voorgelegd ter verkrijging van een uitspraak en heeft dit bij de opdrachtbevestiging kenbaar gemaakt.
3. Klachten als bedoeld in artikel 1 van deze kantoorklachtenregeling die na behandeling niet zijn opgelost kunnen worden voorgelegd aan de civiele rechter, tenzij de klacht een strikt tuchtrechtelijke strekking heeft: in dat geval is de klachtenregeling van de Orde van Advocaten toepasselijk. Indien het een klacht over een letselschadezaak betreft is ook het klacht- en tuchtrecht van de LSA Vereniging van toepassing

5. interne klachtprocedure

1. Indien een cliënt(e) het kantoor benadert met een klacht, dan wordt de klacht doorgeleid aan mr. L.D. Foe, die daarmee optreedt als klachtenfunctionaris. Als klager hiertegen bezwaar heeft, kan Letselschade Advocaat Amsterdam een andere klachtenfunctionaris aanwijzen.
2. De klachtenfunctionaris stelt degene over wie is geklaagd in kennis van het indienen van de klacht en stelt de klager en degene over wie is geklaagd in de gelegenheid een toelichting te geven op de klacht.
3. Degene over wie is geklaagd tracht samen met de cliënt(e) tot een oplossing te komen al dan niet na tussenkomst van de klachtenfunctionaris.
4. De klachtenfunctionaris handelt de klacht af binnen vier weken na ontvangst van de klacht of doet met opgave van redenen mededeling aan de klager over afwijking van deze termijn met vermelding van de termijn waarbinnen wel een oordeel over de klacht wordt gegeven.
5. De klachtenfunctionaris stelt de klager en degene over wie is geklaagd schriftelijk op de hoogte van het oordeel over de gegrondheid van de klacht, al dan niet vergezeld van aanbevelingen.
6. Indien de klacht naar tevredenheid is afgehandeld, tekenen de klager, de klachtenfunctionaris en degene over wie is geklaagd het oordeel over de gegrondheid van de klacht.

6. geheimhouding en kosteloze klachtbehandeling

1. De klachtenfunctionaris en degene over wie is geklaagd nemen bij de klachtbehandeling geheimhouding in acht.
2. De klager is geen vergoeding verschuldigd voor de kosten van de behandeling van de klacht.

7. verantwoordelijkheden

1. De klachtenfunctionaris is verantwoordelijk voor de tijdige afhandeling van de klacht.
2. Degene over wie is geklaagd houdt de klachtenfunctionaris op de hoogte over eventueel contact en een mogelijke oplossing.
3. De klachtenfunctionaris houdt de klager op de hoogte over de afhandeling van de klacht.
4. De klachtenfunctionaris houdt het klachtdossier bij.

8. Klachtregistratie

1. De klachtenfunctionaris registreert de klacht met daarbij het klachtonderwerp.
2. Een klacht kan in meerdere onderwerpen worden ingedeeld.
3. Minimaal eenmaal per jaar worden de verslagen en de aanbevelingen op het kantoor besproken en ter besluitvorming voorgelegd

DIRECT HULP
020 737 1447
Wat zeggen onze klanten Onze klanten geven een uitstekende beoordeling!
Marcel de Leeuw
Marcel de Leeuw
Nadat ik door een taxi werd geschept (fiets total loss, kleding beschadigd en schouder ontzet), begon een akelige strijd om het verhalen van de schade: de taxicentrale wilde het afkopen met een paar tientjes terwijl de verzekeringsmaatschappij van álles bonnetjes wilde zien (en bovendien niets kon doen zonder schuldbekentenis van de taxicentrale).Een advocaat leek me een grote stap, maar een oriënterend gesprek met mevrouw Liane Foe maakte aan die twijfel een eind.Meteen nadat ik haar mijn gegevens had gestuurd, werd er orde op zaken gesteld. Zij heeft toegang tot de gegevens van de RDW, en had daarmee direct contact met de verzekeraar zelf (en niet met de tussenpersoon die ik sprak). Vervolgens bekende de taxicentrale schuld en leverde hun deel van het schadeformulier in.Omdat zij de weg kent en de nodige ervaring heeft, was niet meer het starre schadeformulier leidend, maar kon er in één keer doorgepakt worden.En tot mijn verbazing ging het meteen over smartengeld; iets wat je zelf niet op een schadeformulier kunt invullen.Bovendien werden de advocaatkosten geheel door de verzekeringsmaatschappij vergoed, dus ik ben érg blij dat ik via de LSA (Vereniging van Letselschade Advocaten) bij mevrouw Liane Foe terechtkwam.
Jackie amsterdam
Jackie amsterdam
Wat een fijne en zorgvuldige advocaat is Liane Foe.Ik ben geweldig goed geholpen en een bijkomend pluspunt is haar vriendelijk- en menselijkheid. De omstandigheden om een letselschade advocaat in de arm te nemen, zijn over het algemeen niet prettig, maar door haar handelen is 'je zaak' in goede handen en kan je je focussen op herstel.Ik raad iedereen aan om haar in de arm te nemen!Nogmaals dank Liane!
sverre fredriksen
sverre fredriksen
Anwar Rensen
Anwar Rensen
Mevrouw Foe heeft mij enorm goed geholpen na mijn Ongeval!
sam hellings
sam hellings
Ik ben met dit advocatenkantoor in contact gekomen van wegen mijn schoonmoeder en mijn vrouw de zaak die advocaat Liane Foe voor mijn heeft behandeld was top alles ging in goed overleg ik ben meer dan tevreden de service het contact was heel fijn en warm dit is een top advocaten kantoor .
Mick Boskamp
Mick Boskamp
Ik heb twee keer in mijn leven een letselschade advocaat gehad. Eén keer voor mezelf en één keer voor mijn dochter. Wat er in mijn zaak ontbrak, was ruim aanwezig toen we voor een aanrijding bij mijn dochter, Liane kregen als advocaat. Wat mijn advocaat niet had, had Liane in ruime mate: warmte, begrip en empathie. In zaken zoals deze zijn die eigenschappen super belangrijk, maar het is geen vanzelfsprekendheid. We zullen Liane hier altijd dankbaar voor blijven.
Nourdin Rezzak
Nourdin Rezzak
Contacteerde Liane op de dag van mijn ongeluk en nadat we elkaar hadden gesproken heeft ze me alles duidelijk uitgelegd. Ze heeft me verteld wat ik allemaal kon verwachten en waar ik meteen actie voor moest nemen. Echt een heel fijn gesprek! Tussentijds contact opnemen voor vragen of extra uitleg was altijd mogelijk. Liane is een topper en een aanrader voor iedereen!!
Ali Alouch
Ali Alouch
“Liane was geweldig! Ze combineerde deskundigheid met een persoonlijke aanpak en hield me continu op de hoogte van de voortgang. Dankzij haar inzet en scherpe advies voelde ik me gehoord en goed vertegenwoordigd. Absoluut een aanrader!”
Jordi M
Jordi M
Ik wil Letselschade Advocaat Amsterdam bedanken voor hun geweldige hulp en ondersteuning. Vanaf het eerste gesprek voelde ik me serieus genomen en begrepen. Het team was deskundig, professioneel en altijd bereid om mijn vragen te beantwoorden. Ze hebben alles uit handen genomen, zodat ik me volledig kon richten op mijn herstel. De schadevergoeding die ze voor mij hebben geregeld, was boven verwachting. Ik kan dit kantoor aan iedereen aanraden die letselschade heeft opgelopen!
Natasja Ackers
Natasja Ackers
Zeer tevreden over Liane! Vanaf beging af aan is er hele fijne communicatie geweest. Liane heeft mij echt meegenomen in alle stappen die doorlopen moesten worden en nam alle tijd om dingen duidelijk uit te leggen. Ik zou Liane zeker adviseren, en mocht het in de toekomst nodig zijn dan zou ik Liane weer contacten!
js_loader
Over ons

We werken alleen voor slachtoffers, nooit voor verzekeraars. Onze hulp is vaak gratis, omdat we de kosten meestal op de veroorzaker verhalen.

Meer over ons Over onze aanpak
Is jou of een dierbare iets overkomen en twijfel je of je een zaak hebt? Beschrijf wat er is gebeurd
Onze klanten krijgen vaak een hogere vergoeding dan bij een juristenbureau. Overleg met de advocaat
020 737 1447
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.