Draai je apparaat
Draai je apparaat

Kantoorklachtenregeling

1. begripsbepalingen

In deze kantoorklachtenregeling wordt verstaan onder:
– klacht: iedere schriftelijke uiting van ongenoegen van of namens de cliënt(e) jegens de advocaat of de onder diens verantwoordelijkheid werkzame personen over de totstandkoming en de uitvoering van een overeenkomst van opdracht, de kwaliteit van de dienstverlening of de hoogte van de declaratie, niet zijnde een klacht als bedoeld in paragraaf 4 van de Advocatenwet;
– klager: de cliënt of diens vertegenwoordiger die een klacht kenbaar maakt;
– klachtenfunctionaris: de advocaat die is belast met de afhandeling van de klacht;

2. toepassingsbereik

1. Deze kantoorklachtenregeling is van toepassing op iedere overeenkomst van opdracht tussen Letselschade Advocaat Amsterdam en de cliënt(e).
2. Iedere advocaat van Letselschade Advocaat Amsterdam draagt zorg voor klachtafhandeling conform de kantoorklachentregeling.

3. doelstellingen

a. het vastleggen van een procedure om klachten van cliënten binnen een redelijke termijn op een
constructieve wijze af te handelen;
b. het vastleggen van een procedure om de oorzaken van klachten van cliënten vast te stellen;
c. behoud en verbetering van bestaande relaties door middel van goede klachtenbehandeling;
d. verbetering van de kwaliteit van de dienstverlening met behulp van klachtbehandeling en klachtanalyse.

4. informatie bij aanvang dienstverlening

1. Deze kantoorklachtenregeling is openbaar gemaakt. De advocaat wijst de cliënt(e) voor het aangaan van de overeenkomst van opdracht erop dat het kantoor een kantoorklachtenregeling hanteert en dat deze van toepassing is op de dienstverlening.
2. Letselschade Advocaat Amsterdam heeft in de algemene voorwaarden opgenomen bij welke onafhankelijke partij of instantie een klacht die na behandeling niet is opgelost, kan worden voorgelegd ter verkrijging van een uitspraak en heeft dit bij de opdrachtbevestiging kenbaar gemaakt.
3. Klachten als bedoeld in artikel 1 van deze kantoorklachtenregeling die na behandeling niet zijn opgelost kunnen worden voorgelegd aan de civiele rechter, tenzij de klacht een strikt tuchtrechtelijke strekking heeft: in dat geval is de klachtenregeling van de Orde van Advocaten toepasselijk. Indien het een klacht over een letselschadezaak betreft is ook het klacht- en tuchtrecht van de LSA Vereniging van toepassing

5. interne klachtprocedure

1. Indien een cliënt(e) het kantoor benadert met een klacht, dan wordt de klacht doorgeleid aan mr. L.D. Foe, die daarmee optreedt als klachtenfunctionaris. Als klager hiertegen bezwaar heeft, kan Letselschade Advocaat Amsterdam een andere klachtenfunctionaris aanwijzen.
2. De klachtenfunctionaris stelt degene over wie is geklaagd in kennis van het indienen van de klacht en stelt de klager en degene over wie is geklaagd in de gelegenheid een toelichting te geven op de klacht.
3. Degene over wie is geklaagd tracht samen met de cliënt(e) tot een oplossing te komen al dan niet na tussenkomst van de klachtenfunctionaris.
4. De klachtenfunctionaris handelt de klacht af binnen vier weken na ontvangst van de klacht of doet met opgave van redenen mededeling aan de klager over afwijking van deze termijn met vermelding van de termijn waarbinnen wel een oordeel over de klacht wordt gegeven.
5. De klachtenfunctionaris stelt de klager en degene over wie is geklaagd schriftelijk op de hoogte van het oordeel over de gegrondheid van de klacht, al dan niet vergezeld van aanbevelingen.
6. Indien de klacht naar tevredenheid is afgehandeld, tekenen de klager, de klachtenfunctionaris en degene over wie is geklaagd het oordeel over de gegrondheid van de klacht.

6. geheimhouding en kosteloze klachtbehandeling

1. De klachtenfunctionaris en degene over wie is geklaagd nemen bij de klachtbehandeling geheimhouding in acht.
2. De klager is geen vergoeding verschuldigd voor de kosten van de behandeling van de klacht.

7. verantwoordelijkheden

1. De klachtenfunctionaris is verantwoordelijk voor de tijdige afhandeling van de klacht.
2. Degene over wie is geklaagd houdt de klachtenfunctionaris op de hoogte over eventueel contact en een mogelijke oplossing.
3. De klachtenfunctionaris houdt de klager op de hoogte over de afhandeling van de klacht.
4. De klachtenfunctionaris houdt het klachtdossier bij.

8. Klachtregistratie

1. De klachtenfunctionaris registreert de klacht met daarbij het klachtonderwerp.
2. Een klacht kan in meerdere onderwerpen worden ingedeeld.
3. Minimaal eenmaal per jaar worden de verslagen en de aanbevelingen op het kantoor besproken en ter besluitvorming voorgelegd

DIRECT HULP
020 737 1447
Wat zeggen onze klanten Onze klanten geven een uitstekende beoordeling!
Liam
Liam
Erg tevreden 👍
hennie kraaij
hennie kraaij
Mick Boskamp
Mick Boskamp
Ik heb twee keer in mijn leven een letselschade advocaat gehad. Eén keer voor mezelf en één keer voor mijn dochter. Wat er in mijn zaak ontbrak, was ruim aanwezig toen we voor een aanrijding bij mijn dochter, Liane kregen als advocaat. Wat mijn advocaat niet had, had Liane in ruime mate: warmte, begrip en empathie. In zaken zoals deze zijn die eigenschappen super belangrijk, maar het is geen vanzelfsprekendheid. We zullen Liane hier altijd dankbaar voor blijven.
Martien van Elferen
Martien van Elferen
Eerlijk, doorstatend , vastberaden, volhoudend en barmhartig. Dat is Liane.
Asif Mirza
Asif Mirza
Goed geholpen door mevrouw Foe. U krijgt van mij 5 sterren.
Hany Shazly
Hany Shazly
Over Liane Foe en haar letselschade kantoor spreken wij graag vol lof! Geduld, begeleiding en professionaliteit staan hoog in het vaandel.Liane heeft ons uitermate goed begeleid, en stond altijd voor ons klaar. Wij zijn haar enorm dankbaar.
Linda Mee
Linda Mee
Ik woon in Engeland en nadat mijn man een ongeluk had gehad in Amsterdam heb ik contact opgenomen met Liane die zijn claim op de meest professionele manier heeft afgehandeld, ze heeft hem van elke stap op de hoogte gehouden en is altijd behulpzaam en vriendelijk. Ik zou dit bedrijf van harte aanbevelen.
Vnieuwe Entertainment
Vnieuwe Entertainment
Dilara de Vries
Dilara de Vries
Ik heb een top ervaring gehad met Liane, zij heeft mij vanaf het begin geholpen met mijn letselschadezaak. Alles is erg snel en super goed verlopen. Dankjewel Liane!
Eki Carkic
Eki Carkic
Liane heeft me ongeveer 1.5 jaar bijgestaan, en ze heeft me zo goed geholpen met alles.Altijd er voor me geweest, een en al top!!Mocht je woonachtig zijn in Nederland, sws een dikke aanrader!Thanks Liane Foe!!
js_loader
Over ons

We werken alleen voor slachtoffers, nooit voor verzekeraars. Onze hulp is vaak gratis, omdat we de kosten meestal op de veroorzaker verhalen.

Meer over ons Over onze aanpak
Is jou of een dierbare iets overkomen en twijfel je of je een zaak hebt? Beschrijf wat er is gebeurd
Onze klanten krijgen vaak een hogere vergoeding dan bij een juristenbureau. Overleg met de advocaat
020 737 1447
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.