Draai je apparaat
Draai je apparaat

Kantoorklachtenregeling

1. begripsbepalingen

In deze kantoorklachtenregeling wordt verstaan onder:
– klacht: iedere schriftelijke uiting van ongenoegen van of namens de cliënt(e) jegens de advocaat of de onder diens verantwoordelijkheid werkzame personen over de totstandkoming en de uitvoering van een overeenkomst van opdracht, de kwaliteit van de dienstverlening of de hoogte van de declaratie, niet zijnde een klacht als bedoeld in paragraaf 4 van de Advocatenwet;
– klager: de cliënt of diens vertegenwoordiger die een klacht kenbaar maakt;
– klachtenfunctionaris: de advocaat die is belast met de afhandeling van de klacht;

2. toepassingsbereik

1. Deze kantoorklachtenregeling is van toepassing op iedere overeenkomst van opdracht tussen Letselschade Advocaat Amsterdam en de cliënt(e).
2. Iedere advocaat van Letselschade Advocaat Amsterdam draagt zorg voor klachtafhandeling conform de kantoorklachentregeling.

3. doelstellingen

a. het vastleggen van een procedure om klachten van cliënten binnen een redelijke termijn op een
constructieve wijze af te handelen;
b. het vastleggen van een procedure om de oorzaken van klachten van cliënten vast te stellen;
c. behoud en verbetering van bestaande relaties door middel van goede klachtenbehandeling;
d. verbetering van de kwaliteit van de dienstverlening met behulp van klachtbehandeling en klachtanalyse.

4. informatie bij aanvang dienstverlening

1. Deze kantoorklachtenregeling is openbaar gemaakt. De advocaat wijst de cliënt(e) voor het aangaan van de overeenkomst van opdracht erop dat het kantoor een kantoorklachtenregeling hanteert en dat deze van toepassing is op de dienstverlening.
2. Letselschade Advocaat Amsterdam heeft in de algemene voorwaarden opgenomen bij welke onafhankelijke partij of instantie een klacht die na behandeling niet is opgelost, kan worden voorgelegd ter verkrijging van een uitspraak en heeft dit bij de opdrachtbevestiging kenbaar gemaakt.
3. Klachten als bedoeld in artikel 1 van deze kantoorklachtenregeling die na behandeling niet zijn opgelost kunnen worden voorgelegd aan de civiele rechter, tenzij de klacht een strikt tuchtrechtelijke strekking heeft: in dat geval is de klachtenregeling van de Orde van Advocaten toepasselijk. Indien het een klacht over een letselschadezaak betreft is ook het klacht- en tuchtrecht van de LSA Vereniging van toepassing

5. interne klachtprocedure

1. Indien een cliënt(e) het kantoor benadert met een klacht, dan wordt de klacht doorgeleid aan mr. L.D. Foe, die daarmee optreedt als klachtenfunctionaris. Als klager hiertegen bezwaar heeft, kan Letselschade Advocaat Amsterdam een andere klachtenfunctionaris aanwijzen.
2. De klachtenfunctionaris stelt degene over wie is geklaagd in kennis van het indienen van de klacht en stelt de klager en degene over wie is geklaagd in de gelegenheid een toelichting te geven op de klacht.
3. Degene over wie is geklaagd tracht samen met de cliënt(e) tot een oplossing te komen al dan niet na tussenkomst van de klachtenfunctionaris.
4. De klachtenfunctionaris handelt de klacht af binnen vier weken na ontvangst van de klacht of doet met opgave van redenen mededeling aan de klager over afwijking van deze termijn met vermelding van de termijn waarbinnen wel een oordeel over de klacht wordt gegeven.
5. De klachtenfunctionaris stelt de klager en degene over wie is geklaagd schriftelijk op de hoogte van het oordeel over de gegrondheid van de klacht, al dan niet vergezeld van aanbevelingen.
6. Indien de klacht naar tevredenheid is afgehandeld, tekenen de klager, de klachtenfunctionaris en degene over wie is geklaagd het oordeel over de gegrondheid van de klacht.

6. geheimhouding en kosteloze klachtbehandeling

1. De klachtenfunctionaris en degene over wie is geklaagd nemen bij de klachtbehandeling geheimhouding in acht.
2. De klager is geen vergoeding verschuldigd voor de kosten van de behandeling van de klacht.

7. verantwoordelijkheden

1. De klachtenfunctionaris is verantwoordelijk voor de tijdige afhandeling van de klacht.
2. Degene over wie is geklaagd houdt de klachtenfunctionaris op de hoogte over eventueel contact en een mogelijke oplossing.
3. De klachtenfunctionaris houdt de klager op de hoogte over de afhandeling van de klacht.
4. De klachtenfunctionaris houdt het klachtdossier bij.

8. Klachtregistratie

1. De klachtenfunctionaris registreert de klacht met daarbij het klachtonderwerp.
2. Een klacht kan in meerdere onderwerpen worden ingedeeld.
3. Minimaal eenmaal per jaar worden de verslagen en de aanbevelingen op het kantoor besproken en ter besluitvorming voorgelegd

DIRECT HULP
020 737 1447
Wat zeggen onze klanten Onze klanten geven een uitstekende beoordeling!
Bianca Brugman
Bianca Brugman
Liane heeft mij goed bijgestaan na een vervelende zaak met een conexxion bus, zij heeft mij duidelijk bij het eerste contact gezegd dat het erg moeilijk zou worden vanwege ontbreken getuiges, die waren er wel maar door de schrik niet genoteerd, ze is zeer empathisch en erg vriendelijk, je voelt je in ieder geval gehoord.
Natasja Ackers
Natasja Ackers
Zeer tevreden over Liane! Vanaf beging af aan is er hele fijne communicatie geweest. Liane heeft mij echt meegenomen in alle stappen die doorlopen moesten worden en nam alle tijd om dingen duidelijk uit te leggen. Ik zou Liane zeker adviseren, en mocht het in de toekomst nodig zijn dan zou ik Liane weer contacten!
vid so
vid so
Goede uitleg en goed geholpen!
Joop Malepaard
Joop Malepaard
"Liane Foe: uitstekende juridische begeleiding, goede adviezen en persoonlijke benadering"Na mijn ernstig ongeval waarbij ik als voetganger door een motorrijder ben aangereden op een zebrapad, raadde mijn jongste zus mij dringend aan een letselschade advocaat in de arm te nemen. Omdat ik in een revalidatiecentrum verbleef en door immobiliteit tot weinig in staat was, had zij die op grond van reviews al snel voor mij gevonden: Liane Foe. Ik ben in de keuze van mijn zus zeker niet teleurgesteld. Vanaf de eerste gesprekken met haar gaf Liane mij het gevoel dat ik bij haar in goed handen was vanwege haar uitstekende juridische begeleiding waarbij ze haar kennis ter zake voor mij als leek op begrijpelijke en heldere wijze kon verwoorden, en haar ervaring met gevallen waarin voetgangers door een verkeersongeval worden getroffen. Zij heeft mij daarnaast in haar contact met de verzekeringsmaatschappij van de wederpartij met goede adviezen bijgestaan. En wat ik belangrijk vind in het contact met haar, is niet alleen de zakelijke kant hiervan, maar ook haar persoonlijke en inlevende benadering. Elk telefoongesprek met haar opende zij met de vraag naar mijn gezondheid en naar de vordering van mijn herstel. In de bijna afgelopen anderhalf jaar heeft zij mij de zekerheid gegeven dat mijn zaak tot mijn tevredenheid afgerond zou worden. Ieder die door een verkeersongeval wordt getroffen, heeft de vrijheid op grond van eigen voorkeur een letselschade advocaat te kiezen. Maar het valt zeker aan te raden in de zoektocht naar zo'n advocaat contact op te nemen met Liane Foe.
Shindu Balasubramaniam
Shindu Balasubramaniam
Heel snel geholpen ,er wordt altijd snel gereageert en geholpen heel veel lasten van mijn schouders gehaalt.Top!!
Hector Serberie
Hector Serberie
Ik ben door een auto aangereden en toen ik thuis kwam dag daarna uit het ziekenhuis werd ik gebeld door verzekeraar en kreeg zop slecht gevoel hoe ik behandeld werd.Toen nam ik contact me de advocaat hier en ineens werd alles voor mij geregeld.Mijn gezondheid en mijn belangen werden meteen prioriteiten,ik ben super blij met hun hulp en zorg.ik raad ze aan en ben ze super dankbaar voor hun steun.nogmaals bedanktHector Serberie
Jurriaan Bakker
Jurriaan Bakker
Zeer goede ervaring. Vooral de de persoonlijke aanpak bij een vervelende situatie als letselschade was erg fijn!
hennie kraaij
hennie kraaij
Silven Bo
Silven Bo
Van begint tot eind super geholpen door Liane ze is er echt voor je , heldere communicatie je bent geen dossier nummer maar een mens bij haar ze was altijd goed bereikbaar en nam de tijd voor je ,voelde heel prettig ondanks het ongeluk ,denkt ze met je mee om zo goed mogelijk lichamelijk geestelijk financieel uit de letselschadezaak te komen ,helemaal top aanrader!!
Asif Mirza
Asif Mirza
Goed geholpen door mevrouw Foe. U krijgt van mij 5 sterren.
js_loader
Over ons

We werken alleen voor slachtoffers, nooit voor verzekeraars. Onze hulp is vaak gratis, omdat we de kosten meestal op de veroorzaker verhalen.

Meer over ons Over onze aanpak
Is jou of een dierbare iets overkomen en twijfel je of je een zaak hebt? Beschrijf wat er is gebeurd
Onze klanten krijgen vaak een hogere vergoeding dan bij een juristenbureau. Overleg met de advocaat
020 737 1447
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.